33656
Book
In basket
1. Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze : a) Turystyka, turysta, ruch turystyczny ; b) Czynniki wpływające na popyt turystyczny ; c) Psychologia rynku turystycznego ; d) Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej ; e) Produkt turystyczny ; f) Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne ; g) Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego 2. Związki turystyki z sektorami publicznym : a) Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; b) Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych ; c) Metody obliczania wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy ; d) Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki ; e) Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce 3. Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym : a) Formy organizacyjne prowadzenia działalności gospodarczej w turystyce b) Analzia finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych 4. Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce
Availability:
Wypożyczalnia Dukla
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again