33658
Book
In basket
Tom drugi ukazuje funkcje, jakie pedagogika pełni w stosunku do edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych. Mamy zatem podstawy metodologii badań w zakresie pedagogiki, socjologiczne i porównawcze ukazanie stanu pedagogiki i edukacji w różnych krajach, ze szczególnym uwzględnieniem krajów Unii Europejskiej. Poznajemy też podstawy dydaktyki szkolnej w ciekawie zaprezentowanym modelu, psychologię kształcenia, która wspiera ową dydaktykę, dowiadujemy się, jaka jest rola współczesnego nauczyciela i jego tożsamość oraz w jakich warunkach prawnych przychodzi mu działać.
Availability:
Czytelnia Dukla
Copies are only available in the library: sygn. 3/KP (1 egz.)
Notes:
General note
Na książce błędna nazwa wydawcy, poprawna: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony [476]-510 oraz przy rozdz. Indeksy.
Language note
Tekst częśc. tł. z czes., ang., niem.
Cumulative index/finding aids note
Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again