33673
Book
In basket
Chociaż posługiwanie się komputerem przez dzieci i młodzież może przynosić wiele korzyści, to jednak gry komputerowe nasycone destrukcją i przemocą stanowią poważne zagrożenie społeczne, ponieważ powodują nasilenie agresywności i postawy typu „mieć”, a także spadek wrażliwości moralnej, co ogólnie można określić jako tendencje aspołeczne. Przy grach komputerowych dzieci nie tylko odgrywają przemoc, ale same ją realizują, a przez to negatywny wpływ jest silniejszy.
Availability:
Wypożyczalnia Dukla
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
General note
Materiały z sesji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Psychologii Wychowawczej i Rodziny KUL dnia 17 maja 2000 r.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 89-94.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again