33658
Książka
W koszyku
Ta książka, to "autorytatywny podręcznik" marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Dukla
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł.: Skuteczne metody pomiaru i testowania dla marketingu zintegrowanego, nowe zastosowania marketingu interaktywnego, kulisy najlepszych kampanii w historii Internetu.
Uwaga dotycząca indeksów
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej