33657
Book
In basket
Zaletą prowadzenia własnej firmy jest poczucie niezależności i wolności oraz świadomość, że samemu kształtuje się swój los. Jest się jedynym właścicielem firmy i samodzielnie podejmuje wszystkie decyzje biznesowe. Jak pokazuje praktyka -jest to najprostsza metoda zarządzania firmą. Stanowi źródło dużej satysfakcji i poczucia własnej wartości dla jej właściciela. Niniejszy podręcznik przybliża Czytelnikowi problematykę przedsiębiorczości w odniesieniu do przedsiębiorstw turystycznych. Wybór zaprezentowanej tematyki został podyktowany z jednej strony niedostateczną liczbą publikacji poruszających kwestie przedsiębiorczości w turystyce, z drugiej zaś - wzrostem zainteresowanie tą problematyką studentów kierunków i specjalności turystycznych wyższych uczelni, a także osób przygotowujących się do uruchomienia własnej działalności w sektorze usług turystycznych. Treść podręcznika zastała podzielona na sześć rozdziałów.
Availability:
Wypożyczalnia Dukla
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 177-183 i przy rozdziałach.
Target audience note
Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again